Monday, March 12, 2018

30.000 sidevisninger på 30 dager

Endelig passert 30.000 sidevisninger igjen for siste 30 dager. Fremdeles en mikroblogg, og fremdeles altfor lite gjennomslag i Norge. Men hyggelig med alle norskamerikanerne som titter innom. Tenker det blir flere av dem med nytt kamera og bedre bilder. Kameraet, min siste gjenværende venn til 50-års dagen😰 Så venner kan absolutt kjøpes for penger😊 Tenker jeg unner meg en ny kameravenn til anledningen, som skal få hedersplassen rundt bordet sammen med jentene mine. Trangt blir det i alle fall ikke til jubileet🙌

På sett og vis er kameraet min siste lenke til mine forfedre og min forgangne kultur. Selvsagt makter jeg ikke å bringe det tapte tilbake til liv slik som naturfotograf Pål Hermansen. Men man får gjøre sitt beste for å hedre hva som var.

Pussig er det i alle fall hvor lite vi bryr oss om våre røtter, i motsetning til norskamerikanerne. På alle vis har vi som nasjon gjort alt i vår makt for å tråkke våre forfedre og vår kultur ned i søla. Alt gikk tapt med etterkrigsgenerasjonen!













OppføringSidevisninger
USA
22153
Norge
3324
Frankrike
1013
Russland
558
Ukraina
502
Tyskland
446
Storbritannia
316
Sør-Korea
213
Spania
71
Danmark
45

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...